Mirakel 2011 i backspegeln – vi utvärderar

Vi har just satt oss ner i kommunikationsavdelningen för att utvärdera annandagsinsamlingen Mirakel 2011. Till att börja med kan vi konstatera att vi är mycket nöjda med att göra en bra kampanj som bryter trenden. Det här är nåt vi vill fortsätta med och därför är det såklart viktigt att vi tar vara på våra erfarenheter, bra och dåligt, från i år.

Nedan har vi gjort en enkel sammanställning av sifferdata vi samlat in från Mirakelbloggen och Facebook.

Vad viktigare är! Har du nånting att bidra med? Tankar, idéer, förslag, bra saker, dåliga saker? Vi är idel öra. För oss är det mindre viktigt att göra en häftig kampanj eller att visa en fin yta, det viktigaste i annandagsinsamlingen är att vi kan göra så mycket nytta som möjligt för vårt internationella arbete! Hjälp oss med det, den här gången genom att utvärdera Mirakel 2011.